Before the storm


We took some picture yesterday, and after the shooting, began to rain with cats and dogs. There was a strong wind and cold weather. I had a bit cold, but after the "storm" I don't want to go out, because of the weather. I have a strong dislike for the cold weather, but I like when it's snowing. If it's snowing, I don't have problem. 

Tegnap csináltunk pár fotót az outfitemről, és miután bejöttünk a házba, elkezdett esni az eső, és erősen kezdett fújni a szél is. Kicsit fáztam csak, de miután láttam, milyen idő van kint, minden kedvem elment attól, hogy kimerészkedjek a házból. Nagyon nem szeretem a hideg időt és főleg azt, ha nagyon hideg szél fúj. Ha hull a hó, az egy kicsit tud kárpótolni. Télen is azt az időt szeretem, amikor nincs olyan hideg, hogy minden lefagy, akár én is. (Remélem nem fog megtörténni.)








xx, 
Andi

Comments

Such a cute hat!

xoxo,
http://petitemaisonoffashion.blogspot.com/ ♥
Aww im inlove with your outfit! The skirt is just perfect!

Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

Popular Posts